Zülfikar Giriş Şiirleri

Arama sonuçları

30 Ekim 2015 Cuma

Sen Yoksun


''Seni ansam'' 
Dikene buyur eden bir gül olsam 
''Yağmur olsam'' 
yağmura gebe gökyüzü kalsam
'Sen yoksun' 

Sabahları okyanus olsam'' 
Elim yüzüm yosun 
Ay ışığında yıldız seçsem sana 
O yıldızlardan taç yapsam saçlarına 
''Sen yoksun'' 

Güneşi arayan bir çiçek gibi 
Tüm yeşilliğle mavi 
Suya su kanamış serçe gibi 
Yüreğim avucumda.. 
Yüreğim avucumda yüreğimde sen 
''Sen yoksun'' 

Martıların göz yaşıymış deniz 
Denize düşsem kalır ayak izim 
İstirgiye kabuklarıyla yazdığım adını deniz 
''Sen yoksun'' 

Bütün yasaklı şiirlerimi sana adfettim 
İstimlak ettim bütün duvarları 
İsminin baş harflerinden yazıyorum sana şiirler 
Birazdan gelip beni alacak polisler 
''Sen yoksun'' 


Bütün gün üsküdar sahilinde gezindim 
Kız kulesine bakındım 
Yaygaracı martılara simit attım 
Yani seni yad ettim 
''Sen yoksun'' 
'Sen yoktun'

Zülfikar Giriş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder