Zülfikar Giriş Şiirleri

Arama sonuçları

7 Ekim 2015 Çarşamba

Ben Kendimi Sana Adadım



Senin sevgin sadece seninle
Gözlerim ağlamaklı sensizlikte
Kimseye derdimi dökemem
Kimseye seni sevdiyimi söyleyemem
Ancak yalnızca sana söylerim
Ben kendimi yanlızca sana adadım

Hani herşey seni sevmekle başladı
Ellerin ilk sadece senin ellerine değdi
Gözlerim ilk gözlerine baktı
Hatırlarmısın hırsızlama öptüğüm
Ve ansızın titreyen bedenine sarıldığım
Ben kendimi yanlızca sana adadım

Ben hep hayalinle konuşurum
Onunla yaşar ve onunla sevişirim
Gece olunca bir başka çöker içime
Anarım seni anarım her nefeste
Yastığa sarılır uyurum sen diye
Ben kendimi yalnızca sana adadım

Rüyamda görürüm seni o özlemle
Kavuşmasada ellerim ellerine
Ben seninleyim…
Sen benim olacak mısın
Tekrar bana canım diye sarılacakmısın
Ben kendimi yanlızca sana adadım

Zülfikar GİRİŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder