Zülfikar Giriş Şiirleri

Arama sonuçları

7 Ekim 2015 Çarşamba

Büyüdüm Ve Gördüm


Büyüdüm 
Acıları gördüm
Gölgeleri aynı hizaya koyan
Despotları yağmacıları, 
ne adaletsizler gördüm

Büyüdüm
Çaresiz bakışları gördüm
Aşkın ateşinde döne döne
Bölünürken ufak ufak
Bükülürken dudaklar hüzne
 ne çaresizlikler gördüm

Büyüdüm
işgal edilen akılları gördüm
Avuttuğum kendimce sabır cümleleri,
Dişlemedim asla ama, korku ayetlerini
Kalbim sanki ıssızlar mezarlığı
Bir avuç yaşadığım kıyameti gördüm

Büyüdüm
Açlığı sefaleti gördüm
Ağzımın balkonundan kokan, 
çürük midemin açlığını
ki kokan başları
ve tuzun koktuğunu gördüm

Büyüdüm
Şair oldum,
silinir  cılız sözcüklerimden
usanmak yorulmak durmak!
hemde haylaz çocuklar gibi...
İdama mahkum dimdik
 ne yürüyen devrimciler gördüm 

Zülfikar Giriş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder