Zülfikar Giriş Şiirleri

Arama sonuçları

7 Ekim 2015 Çarşamba

Bir Dostum Vardı Adı Ali Haydar

Bu kentin kocaman aydınlığına gömdüm onu 
Beni hırpalayıp giden bir şairin sözcüğü gibi 
En sevgili düşlerden bir alıntı gibi 
seni hangi yaşla yıkayayım denenmiş bir mermi 
ömrümün yedi vereni dostum ali haydar 

İyi insanlar seçilmiş sözcükler iyi tanır seni 
Direnişler umutlar, iyi seçilmiş sözcükler bilir 
Yerlere battaniye serilen mecbur evlerden bilirim seni 
küsecek kimseleri olmayanların, kaprise taşınacak anıları olmaz ki 
Şiirle'nen bir sevdanın gerillası dostum ali haydar 

Gelincikler ve menekşelerle sevişen 
Gölgesinde zamansız uçurumlar büyüten 
Nerede bir kabalık görsen ajitasyon çekerdin 
Binlerce çocuğun ve kadının bakışı, bir otu titreten sesin 
Sözcükleri bir silah gibi kullanırdın dostum ali haydar 

Kucak dolusu kitaplarla gelirdin 
Dersimiz sana bir i harfi öğretiyorum, itlerin başına koyman için 
sabrı dervişe hükmeyliyeceksin ızdırabın kalesinde 
Her bilim tekrara düşer mi, meşrebi belli düzen savunuculuğuna 
Suya ağır ağır dalan bir kürek tin dostum ali haydar

Zülfikar Giriş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder