Zülfikar Giriş Şiirleri

Arama sonuçları

6 Ekim 2015 Salı

Bize Yakışmaz

Susmadım ne çektiysem sivri dilimden ''
dilsiz şeytan olmak bize yakışmaz

Gördüm gerçeği bilerek, görmezden gelmedim''
başını kuma saklamak bize yakışmaz

Duydum gerçeği en yakın ağızdan''
kulaklara pamuk tıkamak bize yakışmaz

Durdum rüzgara karşı saçlarımı taradım''
ineklerden medet ummak bize yakışmaz

Gülü dalından koparmadım sevdim''
gülü seven dikenine katlanır demek bize yakışmaz

Elimde flamam ön saftaydım''
arkasına bakmadan kaçmak bize yakışmaz

Tanrılara küfrettim cennetten kovuldum''
şeytan olmak bize yakışmaz

iki kere ikinin dört demedim ama''
doğru bildiğimizden caymak bize yakışmaz

Baharı düşledim koparmadım ümit gelinciğini''
Eylül sonbaharında savrulmak bize yakışmaz

Gece yolcusuyum sonra güz fırtına yağmur''
Güpegündüz kör olmak bize yakışmaz

Zülfikar Giriş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder