Zülfikar Giriş Şiirleri

Arama sonuçları

23 Şubat 2016 Salı

Serzeniş





Artık korkutmuyor beni
Çocukluğumdan kalma gök gürültüsünden
Bu yağmur emen taş duvarları kötülere terk ederek
Çamuru cıvık kerpiç gibi duran taş suratlardan
ve de iki yüzlülüğünden arınmış yüzleri bırakarak

Kuzeyli muhacır rüzgârların heybeme bıraktığı muskalar
kapısı kilitli bencil yüreklerde hapsoldu,
Siz zamanda şususun akrabaları;
Ağrıyan sol yanımın kızıl rengine aldırmadım
Bir tutam defne yakasına iliştirerek alaca karanlığın
Ayrılıyorum bu şehirden

Yağmura tutuldum sağanakla halvete girerek
süngüsüyle delik deşik edilmiş düşlerimin
saçları dökülüyor aynalara küfrederek

Artık korkutmuyor beni
Çocukluğumdan kalma gök gürültüsünden
Bu yağmur emen taş duvarları kötülere terk ederek
Hıçkırıklara bağdaş kurmuş inanın bu kent
sağılacak veda yağmuruyla terk ediyorum
Takvimsiz geleceğimizin çehresini

Zülfikar Giriş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder