Zülfikar Giriş Şiirleri

Arama sonuçları

23 Şubat 2016 Salı

Çiçekçi Huriye




Biz ki şiirler gibi yaşadık
Bir şiirin mısrasında iki aşıktık
Bir acemi okuyucu bile anlardı,
Sırasız imgelerin arasından bizi
Şimdi şarkıların ritminde bulurum sesini

Başını okşasam dağılırdı bilirsin hüzünlerim
Ben o hep, şimdi kinim ve sonra kinim
Muamma havada, gül ve çiçek kokun
Ah Çingene’m, çiçek ve güllerin satıcısı
Kalbimin acısı ve kederinin kraliçe’si

Masamın üzerinde yığınla şairlerin kitapları
Hesapladım gecenin en uzak yıldızlarını
Bu tek kanadımla sardım ben bütün yaralarımı
Dolunay döner durur'da sarılacak şimdi geceye
Kalbimin acısı ve kederimin Çingene’si

Sağır ve dilsiz gibi, sığınak bildim gözlerini,
Çok geç mi kaldım yurtsuzluğum gibi
Madem ki bu kalbim daha senin için çarpıyor
Gördüğüm bu düşlerden uyanmak zor geliyor
Huriye miydi adın cennet mi, bana cehennemin kaldı

Şu maziden izini süpürmeyen sen rüzgâr,
Al beni benden uzak, bilmediğim yere götür
Bahar bahçeleri seyre dalayım, huşu'da ellerini ararken
Baldırı kara ve ayakları çamurlu bana kaldı yalnız adın
Artık kalbimde yığınla ihtiyar loş gölgeler kaldı

Zülfikar Giriş








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder