Zülfikar Giriş Şiirleri

Arama sonuçları

14 Mart 2016 Pazartesi

Ömür Külü



Canımın ağrısı değiyor kalbime
Sigaramdan çekiyorum bir nefes hüzün
Genzime yapışıyor kuru öksürüğüm
Gel yine külüm avucumda benim
İşit dudağımı ısırdığım çığlığımı
Yumruklarla kanattığım ağlama duvarını
Şimdi hesapsız savrulur ömür külü
Yüzümü yağmurlara buladığımda turuncu
Yıldızlara şarkı söylediğim vakitlerde
Beni düşünüyor musun, seni sevdiğimi
Beni düşünüyor musun ruhunda
Uluyup duruyor uykumun köpekleri
Rüyalarıma ateş düşürdüler sanki
Güneş hızla abanırken sabaha
Kendince uyanıyorum tohum gibi
Sen, ben, benim içimdeki sen
Sensizim..
Ben yarım bir akıl seni hayal ediyorum
Bir bilsen neler geçiyor aklımdan
Neden böyle yarım kaldı hayallerimiz
Biliyorum..
sen farklı bir kadındın
Ben farlı bir erkek miydim
Yine yarım yamalak aklım
Yürüdüğüm yolların camları batıyor ayağıma benim
Şaraba bulanmış ayyaş gibiyim

Zülfikar Giriş


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder