Zülfikar Giriş Şiirleri

Arama sonuçları

2 Mart 2016 Çarşamba

Anne



Çok uzaklarında kaldı sesim..
Sen göz yaşımı silmeyen dersim.
Engin dağlarında yitip giden sevdam.
Hasretinden ölüp gittim ben anne
 
İşte o gündü kavurucu ağustos..
Yüreğimde cam kırıkları yağız.
İşte bu aydı menekşem soldu.
Daha koklamadan kokunu anne
 
Buruşmuş kağıtlarda kaldı hasretim.
Telefon direkliğine aslı kaldı şaşkınlığım.
Yalanlı dillerde kaldı benim gerçekliğim.
sana daha doğruyu söylemeden anne
 
Dipsiz uçurumlara yuvarlandı gözyaşım.
yitip giden bütün zamanların kasnağında.
Fosilleşmiş yüreğimin orta yerinde
Hala demli duruyor ah anne
.
Beyaz karanfilleri takardım mavzerime.
Kırmızıları ekerdim ben bahçeme.
Hani senin kokunu versin diye...
Beyazlar benim kefenim olsun anne
 

Zülfikar Giriş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder