Zülfikar Giriş Şiirleri

Arama sonuçları

17 Kasım 2015 Salı

Kalfetoros Meyhanesi





Seni görmüştüm
Kaşları keman.
Gerdanına inerdi siyah saçların
Kalfetoros meyhanesinde, şarkılar söylerdin.

İşte ben
Of; Böyle içmezdim!
O sokatan geçmeseydim
Sarhoşlara meze olmazdım!
Eğer ayık kalsaydım
Çok güzeldin oysa
O zengin zibidisiyle görmeseydim Seni

Ah,,
Oysa neler düşlemiştim!
Sıcacık bir yuvanın, hayalini kurardım
Olmasaydı bu sarhoş kafam.

Haklısın...
Ben bir sokak serseriyim!
Bütün çalıştıklarımı meyhaneye gömdüm
Artık işsizde kaldım!
Cebimdeki son parayıda harcadım.
hani kirayı bile ödeyemedim
Pılımla pırtımla sokağa atıldım
Yıkılası O ıslak kaldırımlarında yatarım kalkarım

Kalfetoros meyhanesi! ...
Ayaşların sokağında
Ah kaşları kemanım! ..
Oynattığın kirpiklerini kalbime sapladın
Seni tekrar göreceğim diye
Bu sokaktan ayrılamıyorum

Zülfikar Giriş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder