Zülfikar Giriş Şiirleri

Arama sonuçları

14 Kasım 2015 Cumartesi

Duvarlar Bana Düşman






































Sanma beklerim seni
kalırım sanma
burada büzülüp seni
Süzülüp tüm endamıyla gidişinle

Yollar yürürken aşımış hüzünlü yollar
Onun aşkı birdenbire olmadı bende
Sen birden bire olmadın içimde

Hani geri dönsen…
Sonsuz gidişin gibi hiçliğin
Beni çıkardığın içimdeki yerde
Ayrıklığın ipini yine geçiriyor eline
Boynuma ilmek ilmek dolandırıyor
Sensiz tütün emerken dudaklarım

Pişman olmadım asla
seni sevdim diye
Bir bilsen nedir diye
Leyla ile mecnunu ölümsüz kılan
Acıları mıdır;
yoksa yitirdikleri aşklarımı

Kaç gündür yüzünü göremediğim sevgili
uzadı uzadı ya, hasretim
silinir sözcüklerim sen aklıma geldikçe
İncecik gövdeme sızan yağmurla sevişiyorum
Kıvrılan sokakların taş duvarları arasında yürüyorum
Duvarlar bana düşman

Zülfikar GİRİŞ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder