Zülfikar Giriş Şiirleri

Arama sonuçları

14 Kasım 2015 Cumartesi

Mektup


Ellerimle yetiştirdiğim çiçekler
Terk etti beni yemyeşil bir yanlızlığa
Bir sabah kalktığımda adın bu değil deselerdi
Saşırmayacaktım...
Değişmekten mutlu olacaktım
Oysa ben kimseyi yanlız bırakmadım
Sırısıklam bir istanbul aşkıydı benimkisi
Deniz misafiri martılarının düş çığlığıydım
Ağır balıkçı teknesiydim tinerci çocuklarıyla
Cebimdeki son parayı onlara dağıttım
şavaştan nefret ettim, Barış dedim
Gazete ve dergi dağıttım..
Özgürlük sosyalizim dedim
İki göz gecekondu da yaşayan, gözleri deniz mavisi insanlara
İş yerinde işçi arkadaşları ayaklandırmışım
Patron işten çıkardı,,
Aylarca iş bulamadım
Eve ekmek dahi götüremedim
Kirayı ödeyemeğince evden altıldım
Sözcüklerin eşkıya olduğu zamanlardı
Yürüdüm ıslıklı kaldırımlarda gözlerim karaydı
yakarak gırimsi bulutları
Tutuklandım sorgulandım
Gbt den geçirildim
Bu şiirleri senmi yazıyorsun dediler
Ben yazdım körmüsünüz dedim
Senin okuman yazman varmı, diye dalga geçtiler
Var dedim, ya peki sizin
Sustular..
Karşı cevap olarak acımasızca copladılar
Buradan çıkınca kitap bastıracam dedim
Tabi buradan çıkabilirsen diye cevapladılar

Ve bir akşam üstü..
Gömdüm yüreğimi kara toprağa
Fışkırsın diye haykırışım
Şimdilerde ne yapıyorsun diye sormuşsun
Çıkınca taksim meydanında..
Yeni eski şiirlerimi yakacağım
Zülfikar Giriş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder