Zülfikar Giriş Şiirleri

Arama sonuçları

10 Mayıs 2016 Salı

Eminem


             
Sual olmaz sana sultanım ki derdim var
Altın sarısı saçlarını rüzgarlar tarar
Belindeki kemer seni ne güzelde sarar
Edalı sözlerin bal yesin dudakların
Neden bana dargın sın çakır gözlü Eminem

Uzun gecelerde görürüm ben kısa, kısa rüya
Bir köşe başında bazen olurum ben bir Leyla
Sevdiğim var deyip böbürleniyorum, güya eşe dosta
Şiirler yazıyorum, bu günlerde merak saldım sanata
Sayende şair’de oldum! çakır gözlü Eminem

Taş kalpli misin Eminem: bilirsin taşı yosun sarar
Söğüde çaput bağladım, uzun saçları yere değer
Şu dağların ihtişamı şu küçücük gölette söner
Benim şu kaderim niye böyle derin ve karanlıktır
Çıkmaz bir sokağa girdim çakır gözlü Eminem

Şu fani dünya bilesin ki dar oldu ikimize
Bu bir şikayettir bilesin ki zalim feleğe
Ateşten mintan giydirdin sen ki  üzerime
Bu mısraları yazıyorum göz yaşımla buruşmuş kağıda
Yaktın beni kör kuyularda, çakır gözlü Eminem


Zülfikar Giriş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder